søndag 6. oktober 2013

Trykkpressa oktober 2013

Som jeg skrev i går, er jeg i full gang med julekortproduksjonen, samt at jeg straks er ferdig med en julekalender! I dag har jeg laget en eske til jul også! Hva som skal i den og hvem som skal få den vet jeg ikke enda, men det er jo plass til både godis, gavekort og smykker i denne!
I siste nummer av Ett Trykk var det en artikkel om og oppskrift på denne esken! I oktober vil Trykkpressa se hvordan vi lesere lager vår boks. Her er altså min første! Ja, det er mulig det blir flere, var veldig gøy å lage den!
Jeg har brukt kraft kartong. Mønsterpapir fra Bildmålarna. En kakeserviett, halvperler fra Papirdesign og Kort & Godt, charm fra Korthobby.no, en rose fra "restekassen". Hjertet er i filt og kuttet med Sizzix die. Det samme er den store snøkrystallen. Den lille er punch fra MS.
Stempelet bak er fra NorthStarStamps.




Melder meg på Trykkpressas oktoberutfordring.

Takk for at du stakk innom her! Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig stor pris på!
Ha en fortsatt super søndag!!

4 kommentarer:

  1. Så fin eske du har laget ! Har du framgangsmåte på denne? Vi savner deg i Scrappin' All Over .) Håper pausen blir kort. Klem.

    SvarSlett
  2. Kjempelekker eske!
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  3. Denne var flott og her kan det bli plass til mye godt, klem bente:)

    SvarSlett
  4. Hei :) For det første tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)
    De personlige knappene jeg bruker som du lurte på har jeg bestilit hos girlsfever.com :):)
    Koselig å titte rundt i bloggen din også:)

    SvarSlett